Archive – Live In Athens (2011) DVDRip

منتشرشده: 15 آوریل 2012 در Video
برچسب‌ها:

اجرای بسیار زیبای گروه Archive.

لینک‌های دانلود درون فایل تکست زیر:

دانلود

*طول عمر لینک‌ها تا دهم اردیبهشت ماه است. پس هرچه زودتر دانلود کنید و لذت ببرید.

**رمز فایل فشرده‌شده: HDMOVIESNXT.COM

دیدگاه‌ها
  1. حسین می‌گوید:

    سلام
    دستت درد نکنه، لایو خوبی باید باشه، منتها تراک لیستش تراک again رو کم داره!
    لایو again رو وبلاگم گذاشته بودم
    با اجازت این لایو و لایو بلکفیلد رو وبلاگم با ذکر منبع میذارم. ممنون میشم اگه وقت کردی یه سر به وبلاگ حقیر بزن. مرسی
    http://www.alterbridge.blogfa.com

  2. احسان می‌گوید:

    سلام
    ممنون از تو دوست عزیز بابت اجراهی زنده که گذاشتی فقط ازت یه خواهش داشتم امکانش رو داری لایوها رو روی سرور دیگه ای هم آپلود کنی چون ما هر کاری کردیم این سرور به ما حجم فایل واسه هیچ یک از پارت ها نداد.

    بازهم ممنونت میشم.

  3. احسان می‌گوید:

    سلام دوباره
    منظورم از ندادن حجم اجازه دانلود بود سیاوش جان بازهم ممنون میشم لطف کنی روی سرور دیگه ای هم آپلود کنی . محصوصا کنسرت بلکفیلد ک دیوانه استیون ویلسونم.منتظر لطفت هستم.
    مرسی

  4. Siavash می‌گوید:

    قضیه اینه که من اصلا آپلود نمی کنم. فقط لینکارو پیدا می کنم و با استفاده از سایت downloads.ir لینکارو تبدیل به لینک مستقیم می کنم . بعد عمومی میکنم تا همه بتونن دانلود کنن. با کدوم پارت مشکل داری؟ من بلکفیلد و با همین لینکها کامل دانلود کردم.

بیان دیدگاه